marți, 15 mai 2012

Cheesecake cu ciocolata alba si piure de mango




Absolut light……….  foarte rapid şi uşor de facut.

Pentru baza: 125 gr biscuiti digestive, sau de care va place/aveti si 75 gr unt topit.

O forma de tort se captuseste cu hartie de copt.
Biscuitii se macina intr-un mixer sau daca nu aveti se pun intr-o punga si se strivesc cu sucitorul, cred ca este mai bine cu cel din urma ca astfel raman cateva bucatele de biscuit mai mari, dand o textura crocanta mai buna. Se pun biscuitii zdobiti intr-un castron si se amesteca bine cu untul topit. Se pune compozitia in forma de tort si se preseaza bine. Tava se da la cuptor, la 180C pentru 10 min. apoi lasati sa se raceasca bine.


Pentru umplutura:

250 gr mascarpone
250 gr branza fina, eu am folosit quark
400gr smantana pentru frisca
80 – 100 gr zahar pudra ( puneti cat doriti de dulce)
1 lingura lamaie
½ esenta de vanilie


 Branza Mascarpone si cea tip Quark, zaharul, lamaia si vanilie  se amesteca intr-un castron si se pana devine o pasta cremoasa si moale. Separat se bate frisca si se adauga peste compozitia de branza amestecand de jos in sus foarte incet. Toata compozitia se toarna peste baza de biscuit si se da la frigider.


Pentru toping se paseaza 2 buc. mango, foarte copt se adauga  50 gr apa, un plic de gelatina si se pune pe foc pana da in clocot. Se lasa sa se raceasca putin, atentie minunea de gelatina se va prinde foarte repede, deci trebuie sa lucrati rapid, eu am folosit o lingura si am turnat peste compozitia de branza incet, netezind in acelasi timp.
Pentru piure-ul de deasupra se poate folosi mango, sau capsuni, sau caise, sau orice alte fructe va plac.

In cele din urma am topit jumatate de ciocolata alba, pe baia de aburi, apoi am turnat intr-un cornet de hartie si am desenat frumos peste piure, frige la maini stiu, dar un mic sacrificiu tot trebuie facut. 
Enjoy!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu