duminică, 3 aprilie 2011

Tarta cu fructe de padure si lapte de cocos (coconut)



Revin cu a doua tarta din categoria crustei gata “ready made” disponibila finally si in supermarketurile noastre. Partea buna a fost ca aluatul exista facut de altii, iar cea rea e ca nu stim ce e in el - bio nu este sigur! Reluam: Conform instructiunilor de pe pachet, aluatul trebuie scos cu 3 minunte fix inainte, din frigider, rulat in forma de tarta, gletuita cu putin unt moale (80% - pentru slabimi) sau ulei normal, pazita sa nu se “baloneze”, cu o bucata de hartie de copt peste sau deasupra se toarna o mana de fasole boabe si se tine la cuptor 10-15 min la 180 grade!

In timp ce minunea sta la cuptor, se toarna intr-un vas aflat la foc mic 200 ml lapte de la nuca de mai devreme, se adauga continutul unei linguri (mari) de amidon (corn flour – fiind intr-adevar un extract –carbohidrat din faina de porumb ), aviz traducatorilor diverselor publicatii in viata, care spun malai (a nu se intelege mamaliga in final si a nu intra in compozitia bezelelor- asa cum recomanda- am promis ca intr-o zi voi face una din aceste retete traduse “super” – si voi merge cu bezelele cu malai la redactie sa vedem poate scoatem un nou Fision). Amidonul se pune pentru intarirea compozitiilor in general . In plus, se mai pun 3 galbenusuri (din oua de gaina), 2 linguri (mari) de miere de albine, se amesteca cu cealalta mana (nu uitati ca vasul cu pricina este pe foc deci trebuie sa fie tremorezistent), pana devine o crema.

Amestecul se lasa la racit. Aici intra in joc zmeura! Pana vine cea proaspata, am gasit in congelator un pachet de zmeura , cam la vreo 200g, asa.

Le-am pasat dupa decongelare si le-am amestecat cu crema rece (la temperatura camerei) si le-am amestecat cu 150g de frisca.

La final am decorat tarta cu afine, mure si capsuni.

Pentru un “look” mai apetisant, am presarat si niste zahar pudra, alb.



2 comentarii:

  1. I am a person considered offensive to society, nineteenth century tell a thousand views, I visited your blog and I love, a hug from Reus Catalonia and many thanks for visiting my blog, you are a very brave person.

    RăspundețiȘtergere
  2. Thank you Reus, I have visited you blog too, and u pictures are amazing, what cam objective do u use?

    RăspundețiȘtergere