marți, 29 martie 2011

Placinta cu branza si verdeturi




Ca tot a venit primavara, am dat fuga in piata sa vad ce verdeturi gasesc….. neavand nimic in programul de gatit am spus ca voi face o salata cu tot felul de verzeturi…. Si am gasit, untisor, leurda, salata verde, patrunjel, marar si atat….. putin nu? As fi vrut si niste spanac….




…. Intr-un colt era o batranica cu branza de veci si smantana grasaaaa, cred ca stiti ce am facut, de mila ei am cumparat de cati marunti mai aveam in buzunar, iar in drum spre casa ma tot gandeam ce sa fac papanasi, coltunasi?.....Ajunsa acasica, controland prin frigider am descoperit ca aveam un pachet de foi de placinta, ei asta e….fac repede o placinta cu branza buna grasa si ierburi…. Intr-un castron am amestecat 500gr branza de vaci, 3 oua intregi, verdeturile taiate marunt ( adica aprox 4 legaturi) am gasit si cateva linguri de branza de capra, ramasa prin frigider, 200 gr smatana, piper, sare si gata.




Am uns foile cu cate putin unt topit fiecare si le-am rulat repede intr-o tava la cuptor. Deasupra se unge cu putin unt, daca aveti o mana de mac e foarte bine daca asta e, merge si asa. La cuptor 30-40min. la temperatura de 180C.


Se pare ca pana la urma a iesit branza cu placinta dar a fost festival la gura noastra, si concluzia este ca .....daaaaa a venit primavara cu multe verzeturi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu