vineri, 4 iunie 2010

Tarta cu cirese si branza de vaci



Da nu credeti dar aceasta tarta este cu branza de vaci 0% grasimi, verisoara mea a mentionat sa-i fac si retete cu slabimi, ea nu stie ca gurmanzii, nu accepta asa ceva, dorim doar grasimeee, dulce bun....dar aceasta tarta a iesit minunat de delicioasa hai sa va spun cum am incropit-o repede, repede:





Am facut o baza de cheesecake din 3 canute de cafea sau 750gr de biscuiti sfarmati, la masina de macinat cafea, apoi am amestecat usurel, 60ml unt moale si uite asa am obtinut o baza, adica compozitia am turnat-o intr-o forma de tort, am presat cu degetelele sa fie uniform si am trimis-o la cuptor pentru 10 min. la 180C.

Intre timp mi-am facut compozitia de cirese din 650 gr de cirese fara samburi, da trebuie sa te chinui putin, dar nu-i bai rugati copilul, sau mai rau partenerul poate merge, gasiti si voi un film bun pe tv si-i puneti castronul in fata cu cirese, nici nu va simti cand a terminat de scos samburii. Deci punem intr-un vas ciresele cu 2 lingurite de amidon, se dau in clocot pentru 2 min.si apoi lasati sa se raceasca.

Facem o crema din 230gr branza 0%, daca vreti ceva mai real puteti sa puneti branzica cu 3% grasime, se bate cu un ou si 120 gr zahar brun daca aveti sau daca nu incercati cu miere cam.3 linguri.

Se pune compozitia de cirese peste baza din biscuiti, si apoi crema din branza si ou, se baga la cuptor pentru 30min tot la 180C.


Gata, eu am ornat cu un pahar de frisca si cativa fulgi de migdale, asta dupa ce s-a racit, da?



Pofta buna, este o nebunie.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu